O nás
Interiér
ve Vašich rukách
Společnost TOTOAUTO s. r. o. se stala partnerem těch nejlepších v oboru, kteří mají 25 let zkušeností s vývojem špičkového designu s milimetrovou přesností.
Našim zákazníkům přinášíme autopotahy s unikátní kombinací špičkové digitalizační techniky a precizní ruční práce našich odborníků. Náročně zkoušky materiálů a neustálá dokumentace výroby nám dává vždy perfektní výsledek, máme k dispozici již vyrobené střihy ke všem vyráběným autům, takže nás nic nepřekvapí.
Autopotahy šité na míru představují dražší, avšak výrazně kvalitnější alternativu pro upravení interiéru vozidla.
Tato kategorie autopotahů se vyrábí vždy pro jeden konkrétní druh sedadel – důkladně vytvořen střih zaručí, že budou potahy na sedadlech sedět s milimetrovou přesností. Kvalitní autopotahy šité na míru ochrání původní čalounění vozu a pozitivně působí na estetičnost interiéru. Při výrobě autopotahu šitých na míru se používají kvalitnější materiály – často se můžete setkat s materiály, které výrobci automobilů používají při výrobě originálního autočalounení. Tyto materiály byly vyvinuty speciálně pro automobilový průmysl a splňují přísné podmínky zaručující dostatečnou životnost, pevnost materiálů, světlostálost atd....
Hlavní negativum univerzálních autopotahů se skrývá v jejich univerzálnosti – jsou vyrobeny pro řadu modelů a proto nelze očekávat, že budou na sedadlech přesně sedět. Otázkou je také odolnost a životnost materiálů a možnost bezpečného použití na sedadlech s bočním airbagem.
Všechny typy vozidel procházejí dlouholetým procesem vývoje, které zahrnuje i testování bezpečnosti cestujících. Nejznámejším testem bezpečnosti je tzv. bariérová zkouška (známý také jako crash test ). Jde o zkoušku, kterou se ověřuje pasivní bezpečnost karoserie auta nárazem do pevné betonové zdi (případne jiného auta a podobně) rychlostí 48,3 km / h. Ve vozidle je umístěna zkušební figurína (tzv. Oscar), ve které jsou zabudovány snímače. Při nárazu se sledují deformace auta a následky nárazu na zkušební figurínu.
Bezpečí &
Jistota
Podle americké studie z roku 1996 vyplývá, že bezpečnostní vzduchové vaky spoločně s bezpečnostními pásy snižují riziko usmrcení až o 61%. Boční airbagy snižují úmrtnost o 37%, přední airbagy o 29% a airbag spolujezdce až o 32%.
Nejideálnejším a nejbezpečnějším řešením airbagové problematiky je použití stejných technologií, jako při výrobě původního čalounění vozidel. Části autopotahu, které kryjí boční airbagy se v tomto případě sešívají speciálními airbag nitěmi, které jsou vyrobeny právě pro tento účel. Při sešívání se používá tzv. ”dokumentovaný airbagový šev”.
Tento pojem označuje šev, který je počítačem řízený a kontrolovaný – kontroluje se délka, napětí a počet stehů. Přítomnost dokumentovaného airbag švu výrobce označuje etiketou všitou na vnitřní straně potahu . Etiketa označuje všechny potřebné náležitosti týkající se airbagové technologie. Při správném nastavení parametrů dokumentovaného airbag švu se nenaruší funkčnost bočních airbagu a estetičnost autopotahu zůstává stejná jako u originálních potahů sedadel. Při této technologii se zpravidla používá i víceprvkový upevňovací systém pomocí speciálních plastových lišt. Tyto plastové lišty zabraňují tomu, aby se autopotahy pohybovaly na původním čalounení. Pro správné fungování airbagové technologie je nezbytné, aby se dokumentovaný airbag šev nacházel vždy “na správném míste” (přímo nad bočním airbagem sedadla).